Welkom!

Door je in te schrijven kan je vragen stellen
en discussiëren over elektrisch rijden.

Inschrijven

Wordt Formule E uitgezonden op TV?

Didier

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
11 jun 2019
Volgen jullie deze competitie, en zo ja, hoe?

Ik vind echt dat hier te weinig aandacht voor is. Ik merk ook dat het bijna niemand interesseert. Wanneer ik er over schrijf op eGear.be, wordt het bijvoorbeeld amper gelezen.

Wordt dit al ergens uitgezonden op televisie. Ik denk mocht dit bijvoorbeeld op Canvas komen, dat het (tenminste in België) al een groot stuk aan populariteit zou winnen.

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Ik volg het al fanatiek sinds de allereerste race! Mijn vrouw is inmiddels ook fan en mist geen enkele race. Ik was zeer teleurgesteld toen ze in Brussel beslisten om de licentie in te trekken, Wat een gemiste kans...

In NZ is de race te volgen op TV (op Bravo denk ik). Is het in Belgie niet te zien op Eurosport? (dunno, nooit een TV gehad en keek altijd online)

Het gebrek aan aandacht in de Belgische media snap ik helemaal niet. Er doen niet minder dan 2 Belgen mee. De ene is waanzinnig populair en niet ongetalenteerd, de andere was eerder dit seizoen in de running om te winnen. Maar je hoort er niets van. Beetje flauw vind ik, want ik snap niet op basis van wat ze dit beslissen.

Didier

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
11 jun 2019
Het is misschien wel extreem duur om de uitzendrechten te kopen. Maar ik denk toch dat het enkel via TV populair kan worden bij de grote massa. Social media (youtube, ...) is leuk, maar dan moet je het al kennen om het te volgen.

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Geen idee wat het kost.

Volgens mij hebben de mensen die de programmas maken er zelf nog niets of nauwelijks van gehoord dus denken ze dat er geen interesse is dus kopen ze de rechten niet op omdat iets anders toch meer reclameinkomsten zal opleveren, en dus blijft het onbekend = onbemind.

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
ik heb persoonlijk jaren de f1 gevolgd.
uiteindelijk ben ik ook afgehaakt,
ik ben princiepeel tegen elke zender waarvoor extra moet betaald worden,een kabelabonnement is zo al duur genoeg,en al zeker wanneer de uitzendingen niet in het nederlands of nederlands ondertitelt worden.
ik heb geen zin om de ganse tijd dat gebrabbel te ontcijferen,kijken moet ontspanning blijven.
ik zal nooit ook maar 1 euro extra betalen voor gelijk welk programma.
daar worden alleen maar mensen zoals ene bernie ecclestone beter van.
formule e is op geen enkele standaard zender te volgen,dus nee bedankt.
ja dan ben ik maar ouderwets.

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
formule e is op geen enkele standaard zender te volgen,dus nee bedankt.
Gratis op Youtube niet goed genoeg? Of te nieuwerwets? Of omdat het enkel in het Engles is?

Zelf ben ik blij dat ik nu eindelijk naar de cinema kan gaan en films bekijken zonder die lelijke letters onderaan die het scherm bevuilen :) En dat Formula E dan enkel in het Engles is stoort me dan ook helemaal niet, dat heeft me nooit gestoord.

Didier

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
11 jun 2019
Zelf ben ik blij dat ik nu eindelijk naar de cinema kan gaan en films bekijken zonder die lelijke letters onderaan die het scherm bevuilen :) En dat Formula E dan enkel in het Engles is stoort me dan ook helemaal niet, dat heeft me nooit gestoord.
Mij ook niet. Maar ik denk toch dat het een veel groter publiek zou bereiken in Vlaanderen, mocht het met Vlaamse commentatoren zijn. En dat moet toch het doel zijn, dat het mainstream wordt.

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Inderdaad. Temeer nu Vandoorne mee doet, Frijns woont ook in Vlaanderen en Dambrosio is ook Belg he. Snap dat maar eens.

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
Mij ook niet. Maar ik denk toch dat het een veel groter publiek zou bereiken in Vlaanderen, mocht het met Vlaamse commentatoren zijn. En dat moet toch het doel zijn, dat het mainstream wordt.
voila,uiteindelijk draait het toch om het aantal kijkers,en de bijhorende reklame
inkomsten?
wil men een groter publiek bereiken moet men rekening houden met ALLE kijkers,en niet alleen met een bepaalde groep.
f1 is op die mannier ook veel van zijn pluimen kwijtgespeeld.

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
Gratis op Youtube niet goed genoeg? Of te nieuwerwets? Of omdat het enkel in het Engles is?

ik kijk geen tv op smart fhone of tablet,en op tv komt die smart er niet in.
de smart functie's op mijn tv zijn niet eens aangesloten.met andere woorden,mijn tv is niet eens verbonden met internet.
niemand heeft zaken naar wat of wanneer ik kijk.
lekker ouderwets!

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Oh, bij mij ook niet. Ik kijk alles via PC (aangesloten op groot scherm natuurlijk) via VPN. Ook lekker prive :)

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Ik heb NordVPN. Als je een promocode gebruikt en voor 3 jaar betaald is het echt zeer betaalbaar en ik heb nooit snelheidsproblemen.

Jeff

New member
Lid geworden
11 jun 2019
Wat is het probleem eigenlijk?. Formule E geven ze toch gewoon op Eurosport 1, 22/06 vanaf 17.45 en live om 18.00 u. Bekijk Formule E altijd op Eurosport en in het Nederlands.

Noel

New member
Lid geworden
20 jun 2019
Naast op Eurosport ook te zien via Play Sports.

Nu zaterdag:
22 jun Formula E: Bern Live

In het kort: Verslag van de Grote Prijs Formula E van Bern. De Braziliaan di Grassi was de snelste in Berlijn. Komt hij ook in Bern als eerste over de streep? Commentaar: Stijn De Weert

Sports 1 HD Start 17:00 End 18:40 Duur 100 minuten

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Ik snap dat sommige mensen liever Nederlands hebben natuurlijk, maar ik ben wel fan van het inzicht en het enthousiasme van Jack Nicholls en Dario Franchitti.
Het basispakket van Telenet, moet je daar voor betalen of heb je toegang als je gewoon via Telenet naar TV kijkt (nooit TV gehad, ik ken er niets van)

Jeff

New member
Lid geworden
11 jun 2019
Het basispakket van Telenet, moet je daar voor betalen of heb je toegang als je gewoon via Telenet naar TV kijkt (nooit TV gehad, ik ken er niets van)
[/QUOTE

Basispakket is standaard bij Telenet, Play sports moet ge wel appart betalen

Noel

New member
Lid geworden
20 jun 2019
Basispakket is standaard bij Telenet, Play sports moet ge wel appart betalen
Klopt, maar ik vermeld het even omdat de meeste denken dat Play Sports (enkel) voor voetbal is. ;)

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
Eurosport 1 & 2 zitten in het basispakket van Telenet.
ja jef ,net nog nagekeken,eurosport zit(terug) in het basispakket maar wel op 210-211....
na wat buitenlandse zenders waar ik totaal geen boodschap aan heb,en dus ook nooit zover ga zappen.
dus eerst eens werkmaken van de aanpassing zendernr.
ma goeie tip.

Bovenaan