Welkom!

Door je in te schrijven kan je vragen stellen
en discussiëren over elektrisch rijden.

Inschrijven

Heb jij specifieke vereisten als het gaat over het verzekeren van jouw elektrische wagen?

Jolien Vanbiervliet

New member
Lid geworden
5 aug 2020
Dag iedereen!

Aan alle eigenaars van elektrische wagens: Ik zou jullie hulp kunnen gebruiken! Ik ben een marktonderzoeker bij InSites Consulting, en voer momenteel een onderzoekje uit rond autoverzekeringen voor elektrische wagens. Eigenaars van elektrische wagens die willen deelnemen aan onderzoek zijn jammer genoeg niet gemakkelijk te vinden, en ik kom nog minstens 5 mensen tekort!

Het betreft een kort onderzoekje waarbij we graag jouw feedback kregen op 2 onderwerpen die gepost worden op een gesloten en beveiligde online community. Het is de bedoeling dat je jouw feedback neerpent en gewoon post onder het topic Al bij al neemt het invullen van beide topics een 30-tal minuutjes van jouw tijd in (ondergeschikt, maar bij deelname krijg je een voucher twv €5).

Ik hoop dat ik enkelen onder jullie hiertoe kan aanzetten, je zou er mij erg veel plezier mee doen!

Onderstaande link brengt je naar een korte vragenlijst die jou vervolgens zal doorsturen naar de online community:
https://thereinventorsnl.insitessquare.com/intake/5d1febf7-99e4-4969-8022-dd87a267322c?partnerid=3

Bij vragen kan je me steeds een DM sturen.
Groetjes
Jolien

Bovenaan