Welkom!

Door je in te schrijven kan je vragen stellen
en discussiëren over elektrisch rijden.

Inschrijven

Beste laadkaart voor elektrische wagens

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Ik was zeer tevreden van Newmotion. Gratis kaart, werkt bijna overal in Europa.

dirk

New member
Lid geworden
13 jun 2019
Is wel de duurste , eens in Brussel geladen voor 20 kwh , meer dan 21€ betaald

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
wanneer je maar af en toe openbaar moet laden raad ik eveneens de gratis kaart van new motion aan
geen abonnementsgeld maandelijkse afrekening en werkt bijna overal
ev company is een alternatief maar werkt vooral in be minder goed.
@ dirk jij hebt waarschijnlijk geladen bij een supercharger?,doe moet jealleen gebruiken in uiterste nood,inderdaad veel te duur,niet alleen met new motion

Surya

Active member
Lid geworden
11 jun 2019
Is wel de duurste , eens in Brussel geladen voor 20 kwh , meer dan 21€ betaald
Dat hangt sterk af van welke lader van welk netwerk. Newmotion is meestal geprijsd conform the uitbater van de laadpaal.

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
dan zou ik toch eens contact opnemen met new motion en om uitleg vragen,want dat is niet normaal.
ik betaal meestal tussen 0.32 en0.50 e/kwh

Laatst bewerkt:

Noel

New member
Lid geworden
20 jun 2019
Met de kaart van Chargemap kan je blijkbaar gratis laden aan de Luminus snelladers.

Kaart kost wel 19.50 €.

Iemand een idee waar je een overzicht kan vinden welk tarief met welke kaart aan welke paal van toepassing is.

Bijlagen

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
ik heb bewust niet gekozen voor de chargemap kaart vanwege te betalen.
indien de luminus snelleders met de kaart gratis zijn veranderd het plaatje natuurlijk,ook al heb je ze zelden nodig.
eentje om uit te zoeken...

• Like
Waarderingen: Noel

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
mooi,heb je ondertussen ook ervaring met andere locatie's?
ik heb 2 jaar geleden ondervonden dat de luminus gratis was met new motion ,en na enkele keren toch weer betalend?

Noel

New member
Lid geworden
20 jun 2019
Neen, Normaal gebruik ik de Get Charge (Telekom) kaart aan de snelladers. (0.39 /kWh) en in NL Maingau (0.35 /kWh).

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
hier ook voor het grootste deel zonneenergie,
vandaar dat een betalende kaart voor de zeldzame keren dat ik ze nodig heb voor mij niet intressant is.
wanneer blijkt dat de energie aan luminus snelladers wel gratis is moet het plaatje misschien eens herbekeken worden.
de chargemap kaart vind ik alvast een van de beste die ook nog eens goed up to date gehouden wordt.
iets om verder uit te zoeken dus.

Noel

New member
Lid geworden
20 jun 2019
Ja, hier ook, en ik probeer ook de info van Chargemap bij te werken als ik ergens wat moet wachten en ik zie dat er in de omgeving bvb nog geen foto's zijn. Ik check ook altijd in zodat andere gebruikers kunnen zien wanneer de paal nog werkte. ;)

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
mooi zo,ik heb gedurende de jaren al heel wat foto's gepost,
en enkele adressen toegevoegd.

• Like
Waarderingen: Noel

Luc VB

New member
Lid geworden
13 mrt 2020
2 maand geleden een kaart aangevraagd bij Plugsurfing en er 9.95 € voor betaald.
Omdat ik geen mail kreeg, volgende dag gevraagd wanneer ik m'n sleutel zou krijgen, snel antwoord: 'binnen 10 werkdagen'.
Na 3 weken niets ontvangen, mail gestuurd en geen antwoord gekregen. Na 5 weken nog niets, een bozere mail gestuurd, en geen antwoord. Na 2 maand boze mail gestuurd, geld teruggevraagd en nog steeds geen antwoord!
Plugsurfing blijkt een scam te zijn!

zoe686

Active member
Lid geworden
12 jun 2019
die praktijken zou ik ook niet aanvaarden,weggooien die rommel. heb jij je kaart vaak nodig?
zoniet kan ik newmotion aanraden,gratis kaart en betalen per beurt.
mss is chargemap een alternatief,zelf nog niet getest vermits ik zelden openbaar laad en dus geen betaalkaart heb.
de website met laadpalen is in elk geval de moeite waard.

Bovenaan