Laden in Brussel

Openbare laadpunten, hoe ze te vinden (handige websites, apps, ...), ICE issues, Tesla Superchargers, snelladers, Fastned, ...

Laden in Brussel

Berichtdoor mca2 » 30 jun 2018 22:46

Voor mijn werk rijd ik regelmatig vanuit Utrecht (ja, een Hollander) naar Brussel, enkele reis 200km. Vaak met een overnachting maar soms ook op een dag heen en weer. Momenteel nog in een diesel maar mogelijk binnenkort in een I-Pace. Hier in NL is laden eigenlijk geen probleem maar een snelle verkenning laat eigenlijk nauwelijks laadpalen zien in Brussel?

Hotel, parkeergarages hebben allen geen laadmogelijkheid. Kijk ik verkeerd of is Brussel gewoon achtergesteld op dit gebied? E moet ik hem vlak voor de grens volladen en hopen dat ik incl alle files zonder bij te laden Belgie weer uit kom?
mca2

Re: Laden in Brussel

Berichtdoor john0032 » 03 jul 2018 10:51

We lopen zeker achter op Nederland, maar er zijn er wel, en steeds meer. AC laders worden steeds vaker geplaatst in steden (Allego plaatst er een pak). CCS snelladers zijn er minder, maar op Plugshare vindt ik er op je route al een groot aantal.
john0032

Re: Laden in Brussel

Berichtdoor Surya » 17 jul 2018 16:33

In Vilvoorde, niet ver van de E19 dus, is een tripple head 50kW lader van Allego die ik soms gebruik
ZOE ftw!
Surya

Keer terug naar Openbaar laden