Laadpalen Blue Corner Turnhout

Openbare laadpunten, hoe ze te vinden (handige websites, apps, ...), ICE issues, Tesla Superchargers, snelladers, Fastned, ...

Laadpalen Blue Corner Turnhout

Berichtdoor Surya » 09 nov 2017 13:26

Vorige week maandag kwam ik terug uit Duitsland van mijn jaarlijkse verlengt weekend in Essen. Op de terugweg ga ik steeds laden in Turnhout. Daar stonden al jaar en dag op 2 plaatsen laders van Blue Corner. Zoals steeds checkte ik op voorhand de status van de laders via de app van NewMotion. Ze waren beiden beschikbaar. Daar aangekomen bij de eerste leek die niet enkel niet te werken, hij was gewoon weggehaald. Op naar de tweede dan maar. Die bleek ook weggehaald. Ik heb dan uit noodzaak aan lagere snelheid moeten laden bij de plaatselijke Renault dealer (die trouwens wel een groot ZE logo maar geen enkele ZOE in zijn etalage had, vreemd).
Ik heb even nagevraagd en de palen zullen voorlopig niet vervangen worden. Er zijn ook technische problemen met de partners (zoals NewMotion) waardoor de status in de apps niet betrouwbaar.
ZOE ftw!
Surya

Re: Laadpalen Blue Corner Turnhout

Berichtdoor Didier » 15 nov 2017 13:48

Bedankt om dat te melden. Altijd een lastige situatie natuurlijk als je daarin verzeild geraakt...
Didier
Site Admin

Berichtdoor guy001 » 09 dec 2017 16:36

Naar aanleiding van uw verhaal, geen ZOE in toonzaal van Renault dealer, kan ik melden dat ik onlangs in de Renault garage Scherpenheuvel heb vernomen aan de receptie, dat men daar ook al niet veel moeite doet om elektrisch rijden te promoten.
Wat betreft de oplaadpalen kan ik vertellen dat de GRATIS oplaadpaal bij de Officiële Nissan verdeler in Geel sinds 1 november 2017 werd vervangen door een betalende laadpaal en dat ik enkele dagen geleden , s'avonds een Nissan Leaf stil zag staan langs de weg wegens platte batterij, daar de laadpaal in Geel niet werkte, dus alles behalve klant vriendelijk.
guy001

Berichtdoor Noël » 20 dec 2017 23:04

In Geel (Nissan Dealer) heb ik de voorbije maand toch succesvol 2x geladen (met een NewMotion kaart).
Met een Dats24 kaart kan je een beetje verder op ook gewoon laden bij de Colruyt.

Bij Nissan Genk en Nissan Lommel is het voorlopig nog gratis laden.
Noël

Berichtdoor andre0123 » 17 sep 2018 08:46

in turnhout zijn er het laatste jaar verschillende laadpunten bijgeplaats,parking tegenover stadspak en luminus snellader op de ring bv.
nabijgelegen in kasterlee,lichtaart entielen dus best eens een kaart checqen.bij lidl in geel is laden nog steeds gratis.
wat de dealer in turnhout betreft,die hebben altijd wel een zoe binnen,ook voor proefritten,vermoedelijk werd de toonzaal zoe net geleverd.
andre0123

Berichtdoor Surya » 26 sep 2018 12:06

Bedankt voor de update, over 4 weken rij ik weer langs daar :D
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Surya » 26 sep 2018 12:09

De dichtsbijzijnde 43kW AC is in Geel blijkbaar
ZOE ftw!
Surya

Keer terug naar Openbaar laden