Laden bij Colruytgroep

Openbare laadpunten, hoe ze te vinden (handige websites, apps, ...), ICE issues, Tesla Superchargers, snelladers, Fastned, ...

Re: Laden bij Colruytgroep

Berichtdoor Surya » 03 dec 2016 10:58

Ik plug elke keer in (als het niet geICEd is, da's nog vaak een probleem) want waarom ook niet? Als het betalend wordt, zal ik het 99% minder gebruiken natuurlijk.
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Noël » 03 dec 2016 21:05

Ook niet tegen een voordelige prijs?

Hopelijk houden ze rekening met onze suggesties als ze hun enquête doen.
Noël

Berichtdoor Surya » 05 dec 2016 10:39

Noël schreef:Ook niet tegen een voordelige prijs?

Ik ga er enkel gebruik van maken als ik het nodig heb, van zodra het betalend is. Dat spreekt voor zich denk ik?
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Noël » 07 maart 2017 17:29

Vanaf 1 juli betalen klanten met een DATS 24-laadpas een maandelijkse abonnementskost van € 1,00 en een kleine vergoeding van € 0,25/kWh aan de DATS 24-laadpalen.

Boven op het aantal bestaande laadpalen worden dit jaar een 40-tal extra winkelparkings van Colruyt Group met een laadpaal uitgerust.

Tot 31 maart 2017 laadt u uw wagen gratis op bij Colruyt Group met uw huidige laadpas. Als dank voor uw medewerking aan het pilootproject betaalt u het volledige eerste jaar geen abonnementskost. Én vanaf 1 april tot en met 30 juni 2017 laadt u uw wagen gratis verder op met de DATS 24-laadpas. Zo geniet u nog 3 maand extra van gratis laden aan de DATS 24-laadpalen bij Colruyt Group.

De rest van de info zal wel volgen? (Uren, plaatsen, ...)
Noël

Berichtdoor Surya » 08 maart 2017 10:51

Fijn dat de kost per kWh zo laag is, maar de maandelijkese abonnementskost (hoewel laag) is toch wat vervelend voor mensen die er maar zelden gebruik van maken.

Ook geen nieuws over triple standard snalladers in de tankstations :(
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Noël » 09 maart 2017 15:41

Ik heb ondertussen wat meer info (via mail) gekregen! Fijn dat er een duidelijke en snelle reactie komt!

Een overzicht met de bestaande laadpalen is terug te vinden op http://electric-driving.colruytgroup.com

Vanaf 1 april is de lijst of kaart van België met onze laadpalen te raadplegen op www.dats24.be

De lijst van de 40 nieuwe locaties is nog niet 100% uitgeklaard en tot dan wensen we hierover nog niet concreet te communiceren uit voorzorgsprincipe. We wensen pas dan concrete informatie te geven over een toekomstige ligging als we zeker zijn. Van zodra de lijst klaar is, zullen we hierover via mail of onze website communiceren.

Afhankelijk van de toegankelijkheid van de parking, zijn de laadpalen 24/24 en 7/7 beschikbaar.

22 KW is de capaciteit van de laadpalen die we vandaag installeren. Hiermee kan u sneller laden dan thuis, aan hetzelfde gemiddelde tarief van 0,25€/kWh. Momenteel zijn er geen plannen om laadpalen te installeren met een hogere laadcapaciteit. Vanuit DATS 24 willen we u de service bieden om tijdens het winkelen toch uw wagen te kunnen laden en uw autonomie op die manier uit te breiden. 22 kW is vandaag ook de standaard voor de meeste wagens en we willen zoveel mogelijk wagens kunnen bedienen.

We starten vandaag met een nieuwe kaart waarmee je aan onze laadpalen kan laden.

Dit jaar gaan we nog 40 nieuwe laadpalen installeren. De bedoeling is om ons eigen netwerk jaar na jaar sterk uit te breiden. We hebben ook de ambitie om nog dit jaar onze kaart en laadpalen interoperabel (=voor iedereen toegankelijk) te maken. Zodra er een interoperabel netwerk komt, zal The New Motion kaart hier hoogstwaarschijnlijk deel van uitmaken.

Wij engageren ons om 100% Belgische en groene stroom te leveren aan onze laadpalen bij DATS 24. In deze overschakelingsperiode bieden wij u een gratis abonnement van 12 euro en 3 bijkomende maanden gratis laden bij DATS 24.

Dank voor het vertrouwen dat u in ons stelt.
Noël

Berichtdoor andre0123 » 17 sep 2018 08:55

na info te hebben gevraagd en een code aangekregen,toch besloten de kaart niet te gebruiken.
ten eerste stoort me die maandelijkse bijdrage,waarom zou ik al is het maar 1 euro betalen als ik de voorbije maand de kaart niet gebruik?
ten tweede beschikt mijn colruyt winkel niet over een laadpaal en moet ik 8 km verder rijden,waar zich wel een gratis laadpaal van lidll bevind.
sorry colruyt maar dit is een slechte commerciele zet.
andre0123

Berichtdoor Surya » 26 sep 2018 12:10

Inderdaad, een maandelijkse kost is voor mij ook de dooddoener. Bij mijn gemiddelde bezoek aan de Bio Planet moet ik niet laden, maar uitzonderlijk is dat wel eens handig. Maar ik ga niet voor een jaar betalen om 2x te laden.
ZOE ftw!
Surya

Vorige

Keer terug naar Openbaar laden