Laadpasjes in België [overzicht]

Openbare laadpunten, hoe ze te vinden (handige websites, apps, ...), ICE issues, Tesla Superchargers, snelladers, Fastned, ...

Re: Laadpasjes in België [overzicht]

Berichtdoor Noël » 20 maart 2018 19:43

Heeft iemand ervaring met : https://www.maingau-energie.de/e-mobili ... trom-tarif ?

Zou 5 eurocent per minuut zijn. Bij een snellader is dat dan wel voordelig. :idea:

Ook aan de dure Allego snelladers. :?

https://www.goingelectric.de/stromtankstellen/
Noël

Berichtdoor Noël » 22 maart 2018 11:52

Interview zur Maingau-Ladekarte: Elektroauto laden für 5 ct/min ohne Haken? Weitere Partner geplant?

https://www.youtube.com/watch?v=WagxmfoATG4
Noël

Berichtdoor Didier » 11 apr 2018 16:29

Surya schreef:Deze week van Renault de Z.E. Pass in de bus gekregen. Ik heb de indruk dat ze deze naar alle bestaande Z.E. klanten sturen. De eerste 2 jaar zijn gratis (qua abonnement), en de tarieven beloven voordelig te zijn, volgens de bijgevoegde brief. Ik moet de kaart wel activeren voor ik kan zien welke netwerken bruikbaar zullen zijn, maar wel fijn dat Renault bij deze toch ook aan zijn bestaande klanten denkt. Minpunt: waarom die abonnements kost na 2 jaar? Als ik een tankkaart van een bepaald merk heb moet ik daar toch ook geen maandelijkse of jaarlijkse kost voor betalen?

Heb je ondertussen al gebruik kunnen maken van de pas, Surya? Hoe zit het met de tarieven?
Didier
Site Admin

Berichtdoor Surya » 12 apr 2018 10:36

Didier schreef:
Surya schreef:Deze week van Renault de Z.E. Pass in de bus gekregen. Ik heb de indruk dat ze deze naar alle bestaande Z.E. klanten sturen. De eerste 2 jaar zijn gratis (qua abonnement), en de tarieven beloven voordelig te zijn, volgens de bijgevoegde brief. Ik moet de kaart wel activeren voor ik kan zien welke netwerken bruikbaar zullen zijn, maar wel fijn dat Renault bij deze toch ook aan zijn bestaande klanten denkt. Minpunt: waarom die abonnements kost na 2 jaar? Als ik een tankkaart van een bepaald merk heb moet ik daar toch ook geen maandelijkse of jaarlijkse kost voor betalen?

Heb je ondertussen al gebruik kunnen maken van de pas, Surya? Hoe zit het met de tarieven?

Helemaal vergeten activeren natuurlijk :) Ik moet eerst eens checken of er voordelen aan zijn tegenover NewMotion
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor andre0123 » 17 sep 2018 08:34

ik heb de laadpas van renault een jaar geleden ook toegekregen.
slechts 1 maal geprobeert,wat een gedoe om dat ding te activeren :evil: of hoe ze van iets simpel iets ingewikkeld kunnen maken!!!!!!!
ik heb 2 gratis pasjes new motion en ev company,gewoon kaartje tegen de paal en laden,geen gedoe met niet werkende app's of installeren.
inderdaad iets duurder in electriciteitsprijs,maar ik laad 90% gewoon thuis,de andere 10% wil ik gewoon kunnen laden zonder gedoe.
wel benieuwd naar het pasje van maingoi maar dat duits ben ik niet machtig,en werkt het wel in belgie?
andre0123

Vorige

Keer terug naar Openbaar laden