Fully Charged Live

Algemene zaken over elektrische auto's die niet thuishoren in andere subfora. Ook nieuws kan je hier posten.

Fully Charged Live

Berichtdoor Surya » 30 apr 2018 09:35

In Juni dit jaar vindt Fully Charged Live plaats op het Silverstone circuit in Engeland. Ik overweeg te gaan met mijn ZOE. Nog mensen?

http://www.fullychargedshow.co.uk/fully ... live-event
ZOE ftw!
Surya

Re: Fully Charged Live

Berichtdoor Surya » 28 mei 2018 15:24

Ik zal dan maar de enige Belg zijn zeker? Boot geboekt, hotel geboekt, laadpalen genoteerd. Elk excuus is goed om naar de UK te gaan, het Ecotricity netwerk is subliem!
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Didier » 07 jun 2018 20:53

Veel plezier daar!
Didier
Site Admin

Berichtdoor Surya » 11 jun 2018 13:09

't Was heel gezellig en enorm druk. Het was een overdonderend succes en de seminaries ware best interessant of amusant
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Didier » 12 jun 2018 14:41

Wat was de samenstelling van het publiek? Vooral EV evangelisten veronderstel ik?
Didier
Site Admin

Berichtdoor Surya » 13 jun 2018 09:43

Zaterdag een half uur moeten aanschuiven om de parking op te kunnen rijden. Daar zat ongeveer 30% EVs tussen, dus best wat mensen die zich kwamen informeren voor hun volgende auto of het groener maken van hun woonst (dat was ook onderdeel van de show)

Er waren seminaries zowel voor beginners als voor mensen die er al meer van weten. En ze zaten allemaal bomvol

Zelf heb ik de tijd genomen om de nieuwe generatie EVs wat te bekijken om een idee te krijgen van wat mijn volgende EV zou kunnen zijn. Helaas was de Model 3 er niet. De iPace heb ik overgeslaan wegens toch buiten het budget. Jaguar had die auto daar buiten gezet, in het felle zonlicht, maar toch hadden ze er spots op gericht. Om die spots van stroom te voorzien hadden ze lompweg een generator gezet. Not the right message guys!
De Ioniq en nieuwe Leaf zien er beiden goed uit. De Ioniq zal wel een range upgrade moeten krijgen voor ik hem kan overwegen. Ik hoop nog steeds op een ZOE met 100kW+ CCS charger voor mijn volgende auto.
ZOE ftw!
Surya

Keer terug naar Algemeen & Nieuws