Batterij update

Algemene zaken over elektrische auto's die niet thuishoren in andere subfora. Ook nieuws kan je hier posten.

Re: Batterij update

Berichtdoor Surya » 10 apr 2018 15:01

Na meer dan een jaar bellen en mailen en bellen en mailen en langs gaan bij de dealer en nog meer bellen en mailen kreeg ik nu vandaag de mededeling dat het aantal upgrades beperkt is tot 40 stuks en dat deze sinds februari dit jaar op zijn. In ben hier sinds december 2016 mee bezig en nu ze op zijn krijg ik eindelijk klaarheid. Ik weet niet wie er in de fout is gegaan en het kan me ook niet schelen, maar ik ben zeer ontevreden met de service van RCI en mijn dealer. Voorlopig wacht ik nog steeds op een afdoende optie, maar qua service slaat dit alles.

Hoe kan je nu een persbericht uitsturen dat upgrades mogelijk zijn, dan de mensen een jaar aan het lijntje houden en dan zeggen dat het niet meer mogelijk is, dat je te laat bent :shock:
ZOE ftw!
Surya

Berichtdoor Didier » 11 apr 2018 16:32

Surya schreef:Na meer dan een jaar bellen en mailen en bellen en mailen en langs gaan bij de dealer en nog meer bellen en mailen kreeg ik nu vandaag de mededeling dat het aantal upgrades beperkt is tot 40 stuks en dat deze sinds februari dit jaar op zijn. In ben hier sinds december 2016 mee bezig en nu ze op zijn krijg ik eindelijk klaarheid. Ik weet niet wie er in de fout is gegaan en het kan me ook niet schelen, maar ik ben zeer ontevreden met de service van RCI en mijn dealer. Voorlopig wacht ik nog steeds op een afdoende optie, maar qua service slaat dit alles.

Hoe kan je nu een persbericht uitsturen dat upgrades mogelijk zijn, dan de mensen een jaar aan het lijntje houden en dan zeggen dat het niet meer mogelijk is, dat je te laat bent :shock:

Dat is wel straf... :shock:
Didier
Site Admin

Berichtdoor scara » 15 apr 2018 13:11

Een strategie om een aankoop van een nieuwe Zoe te stimuleren? Of nieuwe Zoe's genieten voorrang op upgraders?
scara

Berichtdoor Surya » 17 apr 2018 12:12

Blijkbaar zou je wel nog een upgrade kunnen doen als je batterij vervangen moet worden (onder de 75% capaciteit), maar dat heb ik ook niet op papier staan.

Uiteraard verkopen ze liever een nieuwe wagen, maar dat kost wel een pak meer dan €3500 he, en mijn wagen kan nog jaren mee!

Ik vind het vooral niet kunnen dat ze een mooi persbericht uitsturen dat je een upgrade kan krijgen, maar als je er naar vraagt dat je er achter komt dat het een uiterst beperkte hoeveelheid is. Dat schept een totaal verkeerde indruk over hoe goed ze hun EV klanten ondersteunen. De denkt dat je opties en ondersteuning krijgt, maar in de praktijk blijkt het maar een doekje voor het bloeden.
ZOE ftw!
Surya

Vorige

Keer terug naar Algemeen & Nieuws